FAQ’s

Creare comandă în site-ul Pardo.ro

Cum comand?

Comenzile se fac online în magazinul Pardo.ro

Pot sa comand telefonic?

Nu primim comenzi telefonice sau la sediul firmei, toate comenzile se fac online în magazinul Pardo.ro

Am nevoie de cont pentu a comanda?

Nu este obligatoriu să aveți cont în magazinul online Pardo.ro

Totusi doresc să imi fac cont, cum pot face asta?

Pentru a crea un cont nou nu este necesar decât să bifați această opțiune disponibilă în pagina de finalizare comandă. Astfel contul se crează automat cu prima comandă efectuată.

Nu am email, pot comanda fără a avea adresă de email?

Nu obligam clienții sa completeze decât câmpurile necesare pentru identificare client și comunicare cu acesta. Emailul este necesar pentru confirmarea statusului comenzii, transmitere factură și comunicarea expediției și a numărului de awb. Este recomandat sa completați adresa email corectă pentru a primi toate aceste informații.

Nu doresc să ofer numărul meu de telefon / email meu!

Comenzile fără date de contact valide vor fi anulate. Nu putem procesa comenzile care nu au datele corecte și implicit destinatarul nu poate fi contactat.

Informații despre produsele Pardo.ro

Brățările din site-ul dvs la care este specificat ca sunt realizate cu Aur de 14 Karate sunt suflate cu Aur sau chiar sunt din Aur?

Toate produsele din categoria Pardo Gold comercializate prin intermediul magazinului Pardo.ro sunt realizate cu Aur de 14 Karate import Italia. Nu comercializăm produse din alte aliaje suflate cu Aur sau Gold Filled.

Brățările realizate cu sfere din Argint 925 oxideaza? Se inegresc?

Oxidarea Argintului intervine în anumite cazuri din cauza PH-ului pielii celui care le poartă. Acesta diferă de la om la om iar reacția Argintului se întâmplă adesea în sezonul cald când pielea transpiră si produsele intră mai ușor în contact cu pielea. Accestea se pot curăța prin metodele clasice sau pot fi trimise pe cheltuiala clientului către noi pentru a fi curățate fără a percepe vreun cost suplimentare pentru curățare.

Brățările realizate cu sfere din Aur de 14 Karate oxidează? Se înegresc?

Aurul nu oxidează precum Argintul. Singura cale prin care produsele realizate cu sfere din aur să își schimbe aspectul este când aceste sfere datorită construcției lor acumuleaza reziduri din materialele textile cu care i-au contact. Rar am intalnit sfere murdare si cu acumulări masive de reziduri dar au fost curățate cu ușurinta cu detergent și periuțe precum cele pentru dinți.

Brățările sunt realizate manual în atelierul vostru le cumpărați/revindeti gata făcute?

Toate produsele comercializate de Pardo.ro sunt realizate manual în atelier propriu Pardo de către personalul calificat în realizarea de accesorii și bijuterii. Fiecare produs este realizat individual conform comandă.

Mi-a expirat perioada de garanție, mai pot repara la Pardo brățara?

Binenteles, indiferent că produsele se află în termenul de garanție sau nu dorim să oferim clienților noștri ocazia să se bucure în continuare de produsele achiziționate. Urmați pașii din pagina de returnare produse și trimiteți produsul conform indicații. Nu vom percepe costuri de reparație chiar dacă produsul nu mai este în garanție.

Ghid mărime și purtare brățări Pardo

Am comandat marimea greșit, cum putem face să o refaceți?

În cazurile în care masurătoarea este greșită si brățara realizată pentru dvs. este mare sau mică puteți trimite pe cheltuiala dvs. brățara pentru refacerea acesteia la mărimea potrivită. Oferim acest ajutor fără costuri însă recomandăm cu căldură sa verificați ghid mărimi atent înainte de a comanda.

Unde pot vedea cum să masor încheietura corect?

Pentru această operațiune am pregătit toate informațiile necesare în pagina Ghid Mărime pe care o puteți accesa aici.

Am văzut că brățara este reglabilă însă nu înțeleg cum se reglează.

Brățările Pardo la care este menționat că sunt reglabile sunt realizate cu șnur și finalizate cu un nod ce permite reglarea mărimii dupa cum se poate observa în video din pagina Ghid Marime

Știu ce mărime are incheietura mea aproximativ, e obligatoriu să mai măsor?

Nu este necesară masurătoarea exact la milimetru, produsele noastre sunt concepute astfel încât să puteți purta o mărime standard, de dama de exemplu, pe incheieturi cu dimensiuni de la 14cm până la 16,5 cm. Reglajul permite ajustarea dimensiunii păstrând aspectul. Șnurul are o lungime destul de mare încât să puteti introduce brățara pe orice mână permițând astfel deschiderea cu înca aprox. 7-9cm față de diametrul brățării.

Pot sa ma spăl cu brățara la mână? Se deteriorează in contact cu apa?

Puteti desfășura orice activitate cotidiana normala, puteti purta brățara în orice fel de contact cu apa atâta vreme cât evitați contactul cu solvenți sau alți compusi chimici care pot afecta șnurul. Nu recomandăm purtarea brățărilor dacă aveți contact cu compuși chimici puternici. Recomandam evitarea contactului cu apa doar in situațiile în care uscarea nu se poate face în regim normal și astfel poate interveni degradarea șnurului. Am constatat de-a lungul timpului că produsele noastre au rezistat extrem de mult în cazurile in care s-a evitat expunerea indelungată la apă.

Marimea măsurată trebuie sa fie fixă? Eu o port mai larg de obicei.

Recomandăm masurarea încheieturii la nivel minim posibil (dar nu strâns), pentru o realizare cât mai exactă solicităm mărimea minimă/fixă. Având șnur extra minim 7cm prin intermediul șnururilor de la capete puteți purta brățara mai larg fără a pierde din aspectul estetic. Dacă furnizați mărimea minimă o mărime mai mare decât recomandarea de mai sus există riscul ca brățara să fie largă chiar și când este strânsă la maximum și sa fie astfel necesare alte costuri pentru trimiterea în vederea refacerii.

Returnare produse defecte sau din alte motive

Am o brățară Pardo care s-a rupt, as dori să o reparați, cum procedez?

Produsele defecte trebuiesc trimise pentru reparație conform informații din pagina Retururi pe care o puteți accesa aici . Tot în această pagină găsiți informațiile despre costuri și procedură completă.

Am comandat o brățară Pardo dar nu-mi place. Aș dori să o returnez. Cum procedez?

Produsele care nu coincid cu așteptările dvs sau pur și simplu nu vă plac trebuiesc trimise inapoi în termen de maxim 30 zile de la comandă conform informații din pagina Retururi pe care o puteți accesa aici . Tot în această pagină găsiți informațiile despre costuri și procedură completă.

Termen de execuție produse din comandă și livrarea acestora

Dacă dau o comandă astăzi când imi ajunge?

In medie comenzile sunt expediate (predate curierului) in 48-72 ore maxim de la data comenzii calculand zilele lucratoare (luni-vineri). Comenzile sunt realizate în ordinea intrării ținând cont de opțiunile extra ce pot grăbi procesul de producție și livrare precum Livrarea Express cu cost extra și prioritatea acordata comenzilor achitate cu cardul. Astfel termenul poate varia, gasiți informațiile acestea detaliat in pagina de Livrare Comenzi urmând link-ul de aici.

Ma grăbesc, pot primi mai repede?

Puteti opta pentru livrare Express, contra cost, 19 lei, și astfel comanda dvs va fi urcată prima în coada de producție fapt ce garantează in 99% din cazuri că acea comanda va fi realizată și expediată in cel mai scurt timp posibil. Comenzile intrate după ora 17:00 vor fi trimise cel mai târziu a 2-a zi până în ora 17.

Dacă plătesc cu cardul am livrare Express?

A nu se face confuzia între prioritate la livrare și livrare Express. Prioritatea la livrare oferită bonus comenzilor achitate cu cardul oferă escaladarea comenzilor în coada de producție înaintea comenzilor cu plata ramburs. Comezile achitate cu cardul vor avea prioritate doar înaintea celor cu ramburs intrate în acea zi.

Cart